sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Fasole batuta




Fasole(eu am avut 4 conserve)
2 cepe
usturoi
boia
ulei,sare,piper.





-am mai fiert putin fasolea,apoi am scurs-o si am facut-o pasta.
-separat ceapa taiata marunt se caleste in ulei...ulei se pune mai multisor .
-cand ceapa devine aurie,se pune boia .
-scurgem uleiul din ceapa si il amestecam cu fasolea pasta.Mixam.Adaugam si usturoiul pisat,sare si piper.Amestecam bine,apoi asezam intr-un vas.
-deasupra asezam ceapa.
-servim cu carnaciori si cu castraveti murati,insa eu nu am mai apucat sa ii pozez si pe acestia:)
-Recipe by Alis.

2 comentarii:

Paradis spunea...

n-am papat demult,si mi tare dor de o fasolica. mie imi place ce-ai prestat tu acolo.arata yami.Iubesc fasolea,dar sint intr-o cura strica de slabire.Iulia,o duminica placuta,si mai trec pe la tine.te pup.

Unknown spunea...

Multumesc tare,tare mult!Inseamna foarte mult pentru mine faptul ca voi culinaresele mele dragi imi scrieti aici.Te mai astept pe aici si sa stii ca si eu de luni "cica" incep o cura de slabire:).
Te pup si o duminica frumoasa si tie!