joi, 16 aprilie 2009

Cornetti

 

Am facut aceste cornuri dupa reteta Laurei Adamache,careia ii multumesc mult! Nu am mai apucat sa fac poza si la sectiune pentru ca toata lumea a sarit pe ele...asa de bune au fost...asa de pufoase...Cu siguranta le voi face din nou!



INGREDIENTE:
500g faina
50g unt
25g drojdie proaspata
150ml lapte
150g zahar
2 oua
nutella.


Am topit drojdia in putin lapte caldut,apoi am adaugat faina,zaharul,untul cubulete si ouale.
Am amestecat bine si am adaugat si restul de lapte treptat in aluat.Am framantat bine aluatul.
Am lasat la crescut pana s-a facut mare-mare:)
Dupa ce a crescut destul,am impartit aluatul in trei parti egale.Fiecare bucata am intins-o cu sucitorul si am taiat-o in patru.Am pus cate o lingurita de Nutella si am rulat cornurile pe care le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt.
Le-am mai lasat la crescut si in tava pana ce si-au dublat volumul.
Le-am uns apoi cu ou batut si le-am copt la 180C,aproximativ 15-20 min.
In reteta originala scria ca trebuie sa le pudram cu zahar pudra,dar nu am mai apucat sa fac acest lucru:) Foarte bune!




2 comentarii:

Diana spunea...

Mmmmmmm iami ce bine arata mi-au lasat gura apa!

Unknown spunea...

Diana,trebuie sa-i faci!Sunt asa de buni...ma gandesc cu dor la ei:) Te pupic!