marți, 2 august 2011

Cartofi taranesti




O reteta simpla, niste cartofi deliciosi si o imbinare minunata! Cei care nu au incercat inca aceasta reteta nu stiu ce au pierdut. Dar ce atata vorba? Va las sa o incercati cu incredere si apoi reveniti cu impresii :D.




INGREDIENTE:
1kg cartofi
3 cepe mai mici
boia de ardei dulce
ulei
sare, piper.



Spalam cartofii apoi ii punem intr-o oala la fiert. Cand furculita intra in ei inseamna ca sunt gata si ii luam de pe foc. Scurgem apa si ii lasam la racit dupa care ii curatam de coaja si ii taiem cubulete.
Curatam cepele, le spalam si le taiam pestisori dupa care le lasam la calit in putin ulei. Cand vedem ca ceapa este gata, adaugam cartofii cubulete, condimentam si mai lasam pe foc cateva minute amestecand usor astfel incat cartofii sa nu se sfarame.
Luam vasul de pe aragaz si servim ca garnitura.






6 comentarii:

Saucy Siciliana spunea...

Buonissime queste patate, sono davvero appetitose. Ciao, sono siciliana ma ti seguo da Roma, dove adesso sono in vacanza! Complimenti per il blog!

Daniela Addario spunea...

Arata minunat... Mi-e foameee ...

Unknown spunea...

Thank you so much Ciccia!

Daniela, hai incoa la o portie. Te servesc cu cea mai mare placere!

Antonina spunea...

imi ploua in gura!!! arata minunat! parca si le simt gustul!

Adela Zilahi spunea...

Hmmmmm merg de minune cu fripturica ce am pregatit-o azi!

Unknown spunea...

Antonina, sa-i incerci caci sunt super buni!

Adela dupa ce ii incerci sa-mi spui daca ti-au placut. Eu mor dupa ei:D.