luni, 29 august 2011

Mini pizza instant




Iata ca am revenit dupa un weekend frumos alaturi de perechea mea.
Si dupa cum v-am promis, am sosit cu o noua reteta, pe cat de simpla pe atat de gustoasa si adaptabila dupa gustul fiecaruia dintre voi.



Mie mi-au trebuit urmatoarele:
6 felii de paine
6 felii salam
6 felii de rosie mai mare sau 12 mai mici
cascaval ras
sare, piper
busuioc.



Asezam pe felia de paine salamul, rosia, condimentam dupa gust, presaram cascavalul ras si dam la cuptor la 180C pana se rumenesc frumos pe deasupra.
Foarte bune alaturi de o bere rece.
Fiecare poate aseza peste felia de paine orice ii place...un singur condiment trebuie pastrat dupa opinia mea...cascavalul ras pentru a tine tot unit de paine:).



 
 

Pofta buna!

4 comentarii:

Antonina spunea...

Si mama ii pregateste piciului meu astfel de pizza.. numai ca o face intr-o tava mare si-i mai pune si oua... tot asa cu felii de paine.. si moamma ce-i mai place ;) Tare bine arata! pup

Adela Zilahi spunea...

Rapid si foarte bun!

Ioana V. spunea...

ce bune trebuie sa fie....Si eu am gatit pizza, daca iti face placere, intra si pe blogul meu. Apropo, te-am adaugat la lista mea de bloguri pe care le urmaresc!Pupici

Unknown spunea...

Si cu ou cred ca ies delicioase!

Adela, intr-adevar asa este.Plus ca te si saturi cu ele:D.

Alinutzika multumesc frumos pentru ca ai adaugat blogul meu si sa stii ca deja am fost in vizita si la tine:).Te pup!