luni, 27 iulie 2009

File de somon cu sos de ciuperci


Ingrediente:
2 file de somon
250g ciuperci (din conserva sau proaspete)
100ml vin alb
200g smantana
100g unt
piper,sare.



-Presaram sare pe fileurile de somon si taiem ciupercile felii.
-Topim untul in tigaie, apoi asezam fileurile si ciupercile, presaram piper, turnam vinul si lasam acoperit la foc mic 20 de minute.
-Dupa 10 minute intoarcem fileurile pe cealalta parte.
-Dupa cele 20 de minute turnam smantana si mai lasam inca 10 minute.Este extraordinar de bun!





5 comentarii:

CamiWitt spunea...

Ai venit din vacanta dupa cum vad...Precis esti bronzata de milioane si recreata O seara placuta si salutari si D-nului Inginer Cami

Lavinia spunea...

Vad ca ai revenit din vacanta cu o reteta minunata! Foarte interesanta combinatia de somon, ciuperci si smantana! Daca se mai racoreste putin si prind si eu curaj sa mai intru in bucatarie o sa incerc reteta asta cu siguranta! Pupici!

Unknown spunea...

Salut,Cami! Intr-adevar am venit recreati dar bronzati nu prea deoarece nu am mai plecat in Grecia asa cum ne-am propus, din pacate. Multumiri de salutari! I-am transmis domnului inginer si va transmite la randul sau toate cele bune si tie,Cami si sotului! Pupici!

Unknown spunea...

Lavinia sa stii ca a iesit minunat! Cu siguranta iti va place! Pupici si tie si micutei tale!

Jocuri spunea...

Sincer trebuie sa-i spun la prietena mea sa imi faca si mie pentru ca arata super din poze:D sper si la gust,pentru ca imi place la nebunie file de somon si ciupercile,insa niciodata nu le-am mancat combinate:D