luni, 21 februarie 2011

Marshmallow coffee




Daca tot asteptam Dragobetele, m-am gandit sa va dau o idee cu care sa incepeti dimineata minunat...o cafea tare buna si aromata!
Tot ce ne trebuie este: cafea, apa, zahar si Marshmallow.
Puneti 2-3 lingurite de cafea intr-o ceasca, adaugati zahar sau orice altceva va place pentru a indulci cafeaua, apoi turnati apa fiarta si lasati cateva minute sa se limpezeasca. Intre timp taiati un cubulet de Marshmallow in doua parti iar cu ajutorul unui cutitas, taiati in asa fel incat sa aveti doua inimioare pe care le lasati sa pluteasca deasupra cafelutei.
Inimioarele se vor topi usor...daca nu aveti rabdare sa se topeasca...asa cum nu am avut nici eu, le puteti savura imediat...sunt delicioase!





10 comentarii:

Mihaela spunea...

Poate o sa radeti, dar ce sunt aceste Marshmallow? Si de unde s-ar cumpara, ca ideea imi place mult...

Unknown spunea...

Super! Super! Super!
Sunt fan CAFEA !!!!!

Unknown spunea...

Marshmallow mai sunt cunoscute ca fiind bezele americane:). Se gasesc si in Romania, dar colorate...sper sa nu ma insel. Cu siguranta gasesti in marketurile astea mai mari gen Carrefour. Ma bucur tare mult k iti place ideea! Sa vii si sa-mi spui daca ai gasit;). Pupici!!!


PLG...yuhuuuu...ce ma bucur ca iti place:)! Daca faci, ne chemi si pe noi la cafea, daaaa?

Unknown spunea...

Iulia n-am incercat niciodata si precis sunt foarte buuuune inmuiate in cafea :P. Eu le mananc goale. Acum se gasesc si la noi in toate supermarketurile, de toate culorile, aromele....

Unknown spunea...

Da Isa, sunt tare bune! Ma bucur sa aud ca se gasesc si la noi de toate culorile si aromele! Trebuie sa-i fac si mamei cunostinta cu ele cand vin acasa hihihi:). Te pupic!

Bucate Apetisante spunea...

Ce bine arata cafeaua ta! Imi plac si cestile cu tot cu farfurioase,la model ma refer.

Unknown spunea...

Multumesc mult! Cestile de cafea sunt nou noute :D...si eu sunt tare incantata de ele :)!

Liana10 spunea...

Ce idee interesanta, demna de urmat ;-)

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place cafeluta Liana! Sper sa o incerci cat mai curand sa vezi cat e de buna!

Angelica spunea...

Oooo asta da cafea,as servi la orice ora!!!