luni, 2 mai 2011

Ciupercute cu usturoi si cascaval

 


Hristos a Inviat!
Eu am lipsit cam mult din decor si uneori chiar ma gandeam sa iau o pauza mai lunga dar parca nu ma lasa inima :D ... tot aici ma intorc. De Paste am fost plecati intr-o mica excursie asa ca din pacate nu va pot oferi nici in acest an retete de miel sau pasca.
Acum vin cu o reteta simpla si foarte gustoasa care sper sa fie pe gustul tuturor. Probabil multi dintre voi ati si incercat-o pana acum:D.


INGREDIENTE:
500g ciupercute
cativa catei de usturoi
cascaval ras
sare,piper.






Curatam si spalam usturoiul apoi il taiem cat de marunt putem.





Curatam si ciupercutele, le spalam, le taiem piciorusele apoi le maruntim bine.





Calim in putin ulei incins usturoiul si piciorusele ciupercutelor taiate marunt. Dupa ce sunt calite, le scoatem pe un servetel de hartie pentru a absorbi surplusul de ulei.





Palarioarele ciupercilor le asezam intr-o tava, le umplem cu amestecul de usturoi, condimentam ...





... iar deasupra asezam putin cascaval ras.





Introducem tava in cuptorul incins si le lasam pana prind o culoare frumoasa.
Ies absolut delicioase si sunt si simplu de facut!





Pofta buna!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Adevărat a Înviat!

PS: Îmi plaaaaaaaceeeee usturoiul! ... mai ales cu ciuperci!

Alina---Explora Cuisine spunea...

As manca acum la micul dejun cel putin vreo 3 :)) arata tare bine! daca ai timp si iti face placere, te astept cu drag la provocarea lunii mai "Dulce Romanie" pe care o organizez pe blogul meu :) Pupici si o saptamana frumoasa!

Antonina spunea...

Ador ciupercutele astea ! Le-as manca luni, marti, miercuri.. si tot asa..) Minunat Iulia. O zi frumoasa !

Nil spunea...

sunt super bune! si eu fac foarte des

Unknown spunea...

;) Imi fac timp!
Uite, e deja trei mai!

Unknown spunea...

Ma bucur ca va plac ciupercutele astea! Sunt nemaipomenit de bune! Parca tot ai manca fara sa te mai opresti:).