joi, 31 ianuarie 2013

Torturi botez Anna

 



 Saptamana trecuta am avut de realizat doua torturi pentru un ingeras care abia a pasit pe aceasta lume. Se numeste Anna. Sa ne traiesti draga mea, sa fii sanatoasa si sa ai parte de tot ce e mai bun in viata!
Primul tort este realizat din pandispan simplu si crema ganache de ciocolata cu lapte.




 





 Ultimul tort este compus tot din pandispan simplu insa de data aceasta cu creme de frisca si zmeura. Ceva mai light si racoritor.
Va las sa le admirati si sa-mi spuneti ce credeti.
Pana la urmatoarea postare va pup pe toti cu drag!








10 comentarii:

Haplea spunea...

Superb tortul!!!

pansy spunea...

tare frumusele sunt torturile si cred ca au fost si gustoase !

Gina spunea...

Arata foarte delicioase torturile!

pia spunea...

Be grateful for superb recipes. I merely got and yes it tasted great: -)
I have a site having birthday cake formulas by myself when you are attracted. You can find it at http://recipes-for-food.com/

pia spunea...

Many thanks for this great recipe. We managed to get it but it felt superb: -)
I have a web log through food meals average Joe if you happen to engaged. I have a blog with cake recipes myself if you are interested. You can find it at http://recipes-for-food.com/

Unknown spunea...

Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

nouatigaraelectronica spunea...

Superbe ambele torturi...cu siguranta atunci cand voi avea nevoie de un tort superb si delicios voi tine cont de retetele tale. O zi frumoasa iti doresc.

Vip Imob spunea...

Minunate torturile!

Unknown spunea...

Fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca bucurie, implinirea tutror dorintelor si multa sanatate. La multi ani!

Adriana spunea...

Ce draguri arata pasii si botoseii. Felicitari pentru aceste detalii deosebite!