marți, 11 august 2009

Tocanita de ardei si ciuperci


Reteta este a lui Edith insa eu am pus cantitatile pe care le aveam in casa. Este o tocanita foarte, foarte gustoasa! Nu ezitati sa o incercati!


5 ardei grasi
300g ciuperci din conserva
3 cepe
3 catei de usturoi
1 conserva rosii cu sos
supa de legume
2 linguri bulion
patrunjel verde
sare, piper



-Ceapa tocata marunt se caleste in putin ulei.
-Se pun ciupercile,apoi se adauga 1/2 cana supa de legume si se lasa la fiert 20 de minute.
-Dupa cele 20min se adauga ardeii taiati felii si se lasa la fiert 10 minute.
-Se pun rosiile taiate marunt si bulionul.
-Lasam la fiert pana scade tocanita .
-Se condimenteaza, se pune usturoiul tocat si patrunjelul verde.
-Servim cu mamaliguta.


-Recipe by Edith.

4 comentarii:

MIMI spunea...

Apetisanta tocanita!
Te asteapta cateva premii,sa le ridici!Te pup!

Nea' Fane bucătarul spunea...

Salutare colega,

ADoresc sa facem banner sau link exchange.
Daca esti de acord iti las linkul mai jos … adaugi bannerul de preferat sau linkul si eu iti voi adauga acelasi lucru pe blog.

Daca mai ai si alte bloguri e valabila aceeasi propunere.

http://reteta-culinara.blogspot.com/

Multumesc anticipat !

Cu stima
Stefan

Iulia spunea...

Mimi, multumesc frumos! O sa trec astazi sa le ridic cu mult drag! Pupici!

Iulia spunea...

Salut, Stefan! Ti-am adaugat linkul in listuta mea.
Iti multumesc de vizita si te mai astept!