miercuri, 6 ianuarie 2010

Tort de Craciun 2009

Anul acesta de Craciun am avut ajutor in realizarea tortului, si anume prietena fratelui meu, Florina care abia a asteptat acest moment. Dupa cum ati ghicit, am avut 2 musafiri importanti de sarbatori: fratele meu Traian si Florina. Sarbatorile au fost foarte frumoase pentru ca ne-au gasit impreuna, insa nu e acelasi lucru cu sarbatorile petrecute acasa in Romania, alaturi de familie.
La carnati, toba etc. nu ne-am bagat pentru ca nu avem cine stie ce conditii si nici de prea mult loc in frigider nu am dispus asa ca ne-am limitat cat de cat.

Tortul se compune dintr-un blat simplu de pandispan, umplut cu o crema din 600ml frisca, 300g piure de zmeura si ca sa nu am probleme cu crema, am adaugat si 2 pliculete de gelatina.
A iesit foarte gustos, insa cea mai placuta parte pentru mine si Florina, a fost decoratul...evident:) !
Sper sa va placa reusita noastra de Craciun! :D
Revin imediat si cu tortul de Revelion :)!

2 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Iulia,

un An nou fericit iti doresc.
S-a dovedit ve am zis eu Anul trecut.
Tu esti un fel de Aschenputtel.
Ai atita Talent cit duce Trenul, numai nu ai fost asa experiementierfreudig ( sorry da nu stiu sä zic pe romineste)
Acuma iesi ca Melcul din Cäsutä si ne uimesti cu Opere de Artä.
Compliment.

Multe Salutäri Jacob

Unknown spunea...

Jacob, multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! Sper ca stii cat de mult ma bucura un comentariu din partea unui expert ca tine!
Multe salutari iti transmitem si eu si Gabi si te mai astept in "casuta mea"!