luni, 6 decembrie 2010

Bruschetta cu rosii si cascaval

Bruschetta de origine italiana, in traducere o felie de paine, de preferat bagheta iar deasupra asezam tot ce ne place:D. Este un deliciu, mai ales ca e gata imediat si nici multe ingrediente nu-ti trebuie. Pe viitor o sa va mai arat ce alte bruschette am mai facut. Deocamdata, doar bruschetta cu rosii si cascaval. Enjoy!


1 paine bagheta
2 rosii mari
cascaval ras
sare, piper
usturoi pulbere.


Taiem bagheta felii si rosiile cubulete apoi pe fiecare felie de paine presaram sare, piper si usturoi pulbere. Asezam cubuletele de rosii pe feliile de bagheta iar la sfarsit, punem cate putin cascaval ras si dam la cuptor pana cascavalul incepe sa prinda o crusta maronie. E asa de buuunn!!!


9 comentarii:

Le Blog Piquant spunea...

Arata delicios! Mi s-a facut pofta :D

roxana spunea...

Pozele arata o mancare delicioasa, weekendul asta ma inceput sa aplic reteta.

geta spunea...

arata minunat!am sa le incerc si eu la micul dejun!

Angie's Recipes spunea...

wow These crostini look delish!

pansy spunea...

ador bruschetele mai ales cu rosii !

Gabriela spunea...

buneeeeee,bruschetele!i-mi plac foarte mult!te pupik!

pansy spunea...

bruschetele sunt printre preferatele mele.eu prajesc painea inainte in toaster,o frec cu jumatate catel de usturoi,o stropesc cu ulei de masline,pun rosii,branza si busuioc si le mai bag 2 minute la microunde.iese grozav si repede.

Vicky spunea...

Si pot veni si eu la o feliuta, arata absolut minunat, simplu si de mare efect.

Unknown spunea...

Va invit pe fiecare dintre voi la o feliuta, bineinteles:), cu mare drag si cu mare placere! Ma bucur ca v-au placut indeajuns de mult pentru a merita fiecare comentariu:D!!!
Pansy, am vazut ca sunt o gramada de retete. Si ideea ta e bine venita. Data viitoare cand voi face, voi aplica varianta ta.