joi, 9 decembrie 2010

Spaghetti cu chiftelute



400g Spaghetti


Sos:

1 cutie 500g sos de rosii
1 ceapa
1 catel de usturoi
Delikat
sare,piper
busuioc.


Chiftelute:

500g carne tocata amestec
1 ceapa
1 legatura patrunjel verde
3 linguri faina
1 ou
2 catei usturoi
delikat, sare si piper.


Fierbem spaghetele in apa cu putina sare, apoi le clatim cu apa rece si le lasam la scurs. Intre timp, facem chiftelutele.
-Ceapa tocata marunt se caleste in putin ulei,apoi se amesteca bine cu celelalte ingrediente, cu usturoiul pisat si patrunjelul verde tocat marunt.
-Se formeaza chiftelutele si se prajesc in ulei incins.
Pentru sos, procedam astfel: Calim ceapa tocata marunt impreuna cu usturoiul pisat, adaugam sosul de rosii si mai lasm 5-10 minute pe foc. Condimentam si adaugam chiftelutele in sos.
Le lasam sa fiarba impreuna inca 5-10 minute.
Servim spaghetele impreuna cu o portie de chiftelute cu sos.
Delicios!


8 comentarii:

Angie's Recipes spunea...

It's so heartwarming when I clicked open your page....very festive and happy!
And I love your pasta dish too, homey, hearty and delightful!

Gabriela spunea...

wow ce bunatate ai facut tu aici,yammy,yammy!mi-ai facut o poftaaaa:))))))pupici!

Lale spunea...

Delicioasa reteta am mancat cind am venit in Romania a facut surioara mea dar cu carne de mici...te asigur au fost un deliciu.Felicitari ptr. tot ce faci.
Pupicei

Irina spunea...

Comfort food! Special pentru vremea de afara!

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Iulia! Am venit sa fur de la tine o chifteluta si o bruschetta caci tare bine mai arata! Merci de vizita si de complimente; iti doresc sa-ti aduca mosu' multe daruri pe masura sufletului cald pe care il ai. Pupici si o saptamana superba!

Unknown spunea...

Angie, thank you very much for your beautiful words! Many, many kisses!

Gabi, poti sa le incerci. Cu siguranta o sa-ti placa aceste paste! Te pupic si te mai astept in casuta mea!

Lale, multumesc din suflet! Cu carne de mici nu am incercat dar cu siguranta e ceva delicios! Si uite ca nu m-am gandit la asta pana acum...e o idee buna pentru care iti multumesc!

Da Irina, intr-adevar:D!

Davella, cu mare placere poti sa furi ce vrei tu:D! Ma fac ca nu vad;). Multumesc frumos pentru urari! La fel si tie! Te pupic cu mare, mareee drag!

Vlad spunea...

O retata apetisant si nu e greu de facut chiar si pt un barbat.

Ce nu-mi este foarte clar e daca busuiocul este proaspat sau uscat. Din poza inteleg ca e proaspat.

In cazul asta voi de unde il procurati, asta daca nu il aveti in ghiveci acasa. Am gasit unele plante aromate si prin cateva supermarketuri, dar nu au aroma aia puternica, asa ca am cautat si gasit ceva producatori mici si in Romania, unu din ei fiind de pe langa Bucuresti.

Daca e ok, as dori sa preiau cateva retete cu timitere pe site si pe blogul meu.

Unknown spunea...

Vlad, asa e. Nu este o reteta grea!
Busuiocul este proaspat si este cumparat de la marketurile din Germania. Se gaseste cam peste tot. Cand nu am proaspat folosesc si din acela din plic, uscat.
E ok in legatura cu retetele atata timp cat se va gasi o trimitere si catre blogul meu. Multumesc frumos!