marți, 1 septembrie 2009

Cosulete de paine cu salata de cartofi

Aceste cosulete sunt delicioase ca aperitive!
Nu am folosit cantitati exacte decat la feliile de paine :)
8 felii de paine
cartofi
1 ceapa rosie
salam(de care doriti)
2 oua fierte
4 castraveti murati
maioneza
patrunjel verde
sare, piper.



-Am taiat coaja feliilor de paine, apoi le-am stropit cu putina apa si am aranjat fiecare felie intr-o forma de savarina, apoi am bagat in cuptor la foc potrivit pana au prins o culoare frumoasa. Le scoatem si le lasam sa se raceasca in forme.
-Curatam cartofii, ii spalam si ii taiem cubulete, apoi ii fierbem in apa cu un praf de sare.
-Dupa ce cartofii s-au fiert, ii lasam la racit.
-Taiem ceapa solzisori si o amestecam cu castravetii taiati feliute subtiri, adaugam si cartofii impreuna cu salamul taiat cubulete mici. Condimentam si amestecam totul cu maioneza.
-Umplem cosuletele cu salata si ornam cu o felie de ou fiert si patrunjel verde.
-Sunt delicioase!

18 comentarii:

Oana spunea...

Cat sunt de frumoase! Acum ma apuc de ele ca am tot ce-mi trebuie in casa! Pup pentru idee....

Vicky spunea...

Foarte frumoase cosuletele, merg de minune la micul dejun sau o petrecere, de retinut ideea, te astept cu doua premii pe blogul meu.

MIMI spunea...

Iulia,ce frumoase sunt cosuletele!Foarte ochioase!Super!

Miha spunea...

Super idee! :)

Anonim spunea...

Blogul tau arata super si e util cititorilor.
De aceea te asteapta la mine pe blog un premiu - http://reteteilustrate.blogspot.com/.
Felicitari!

adizzy spunea...

ce bine arata ..trebuie incercat..numai ca trebuie sa improvizez ca nu am forma de savarine :)

Loredana spunea...

cred ca sunt delicioase, arata si foarte apetisant.

MihaeRa spunea...

Ce minunat arata cosuletele!!! Superbe! Pupicei si numai bine!

Carmen spunea...

Ce idee grozava!Arata foarte bine si cred ca sint tare bune!Felicitari!
Weekend placut!
XOXO

Unknown spunea...

Ma scuzati ca raspund asa tarziu, dar nu prea am avut timp!
Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase!
Oana, sa-mi spui cum ti-au iesit.

Liana10 spunea...

Si eu am facut cosuletele... de Revelion, ca le-am vazut prima data pe Ptit Chef.
Multumesc pt. idee!
Pupici!

Unknown spunea...

Cu mare, mare placere, draga mea! Pupici si te mai astept!

Liana10 spunea...

Zilele trecute am reusit sa postez pe blog Meniul de Revelion 2009-ca atunci le-am facut-era pe un site culinar, dar mi-am zis ca n-ar strica sa le trec si pe blog.
Foarte, foarte frumoase-trebuie sa le refac. Merci frumos, pupici multi :*

Liana10 spunea...

Am uitat sa-ti spun ca primul vot de pe gustos.ro e de la mine ;-)

Unknown spunea...

Ma bucur enorm ca ti-au placut si multumesc din suflet pentru votulet! Te pupic cu drag!

Diana spunea...

wow ce frumoase sunt cosuletele!!! arata nemaipomenit pe o masa festiva!

Unknown spunea...

Asa e Diana! Arata tare bine la o masa festiva! Sunt de efect dar si foarte bune!

Berry Desouza spunea...

Very Beautifull Basket. This will be awesome on Party or in breakfast.