duminică, 20 septembrie 2009

Rulouri cu Nutella, nuci si stafide

Reteta aluatului este aceeasi cu cel de la Cornetti .
-Dupa ce aluatul este gata crescut, eu am intins doua foi pe care le-am uns cu un strat de nutella, apoi am presarat nuci tocate marunt si stafide.
-Am rulat pe lung, apoi am taiat feliute din aceasta rulada pe care le-am pus in forme de muffins si le-am lasat acolo pana si-au dublat volumul.
-Le-am uns cu ou batut si le-am bagat in cuptor la 180C. Se fac repede. Eu le-am lasat pana au prins o culoare frumoasa.
-Au fost foarte gustoase!

3 comentarii:

Dimitrana S. spunea...

It looks so tasty.. Bravo, Lulia!

:-)

Lissa's Cakes spunea...

La cat de bine arata ,te cred ca sunt si tare gustoase...!

Unknown spunea...

Thank you, Dimitrana! Kisses!


:)Ma bucur ca iti plac, Lissa! Te mai astept pe la mine! Pupici!