miercuri, 9 septembrie 2009

Fasole cu carnati afumati

2 conserve mari fasole
2 cepe
3 linguri pasta de tomate
5 carnati afumati
sare, piper
delikat, boia dulce
2 frunze dafin
patrunjel verde.



-Calim ceapa tocata marunt, apoi adaugam boabele de fasole si acoperim cu apa.
-Adaugam dafinul, sarea si piperul, delikatul si boia si lasam pe foc potrivit cateva minute.Nu lasam mult caci fasolea e deja fiarta.
-Separat, prajim putin carnatii taiati in bucati potrivite iar cand sunt gata, ii lasam deoparte.
-Adaugam pasta de tomate, carnatii si mai lasam cateva minute. Daca e prea lichida mancarea, ingrosam cu putina faina dizolvata in apa.
-La sfarsit condimentam cu patrunjel verde tocat marunt...si gata mancarica.
Foarte simplu si foarte bun!

10 comentarii:

adizzy spunea...

auci asta e mancare cu 3000 de calorii da care e asa buna :) si noi o facem des, dar umpic altfel :) da r tare buna

dielda dana DINU spunea...

Pofta buna!

Unknown spunea...

Nu e chiar de 3000:), dar intr-adevar e foarte buna!

Dana, multumim!

Poppy spunea...

Vaii m-ai innebunit! Arata extraordinar Iulia :) De unde iau eu carnati afumati in Suedia? :/ Mi s-a facut o pofta...

Unknown spunea...

:) Ma bucur ca iti place, Poppy!
Si noi ne-am cam chinuit cu acesti carnati pana i-am gasit, dar sper sa gasesti si tu in cele din urma!

Ala Oancea spunea...

Arata minunat ! Imi ploua in gura deja :)

alyna spunea...

este foarte buna cat despre carnati afumati in suedia se gasesc la magazinele de iugoslavi daca aveti prin preajma.va pup

Unknown spunea...

Ala, ma bucur ca iti place cum arata si ma bucur ca am reusit sa-ti fac pofta:)! Pupici!


Alyna, pupici din partea noastra!

danut spunea...

mersi a iesit super

Unknown spunea...

Cu mare placere Danut! Te mai astept si la alte bunatati de pe aici!