joi, 17 septembrie 2009

Pui cu capere

2 pulpe de pui
1 lingurita capere
1 conserva mica de rosii
1 dl vin alb
1 lingurita oregano uscat
1 catel de usturoi
3 linguri ulei de masline
supa de legume
sare, piper.




-Incingem uleiul de masline, apoi rumenim in el catelul de usturoi si il aruncam.
-Punem pulpele de pui in ulei si le rumenim.
-Adaugam vinul, supa si caperele. Acoperim si lasam 30 de minute pe foc mic.
-Dupa ce s-au scurs cele 30 de minute, adaugam rosiile cubulete, oregano si condimentam.
-Le lasam impreuna inca 10 minute.
A iesit delicios! Am servit alaturi de cartofi prajiti cu ou si branza.

Isa, iti multumesc si pentru aceasta reteta! Este super bun!

8 comentarii:

Unknown spunea...

Cu mare placere Iulia.
O zi excelenta!

Unknown spunea...

:) Multumesc! La fel si tie!

Anne spunea...

super bun!

Unknown spunea...

Intr-adevar bun, bun!

royan32 spunea...

cand te referi la capere cum adica proaspete? eu pot sa le gasesc doar in otet sau in sare! merci!

Unknown spunea...

Unde anume ai vazut ca am scris capere proaspete? Nu am folosit decat din acelea conservate la borcanel.

royan32 spunea...

nu ai scris capere proaspete, am uitat eu sa pun o virgula! :))))))))

Unknown spunea...

Am inteles:))