miercuri, 19 ianuarie 2011

Spaghetti cu afumatura

Am primit de acasa cateva kilograme de afumatura:D deci voi avea cateva retete pe blog cu asa ceva...asta doar asa sa nu spuneti mai tarziu ca mancam numai afumatura:D.


Ingrediente:
300g afumatura
spaghetti
1 ceapa
3 catei de usturoi
3 linguri pasta de tomate
1 cana apa
patrunjel verde
busuioc
cimbru
sare, piper.


Punem pastele la fiert in apa cu putina sare iar intre timp ne ocupam de sos.
Taiem ceapa si afumatura marunt, pisam usturoiul, apoi le punem la calit impreuna. Dupa ce sunt gata, adaugam apa, pasta de tomate, condimentele si lasam sa mai dea impreuna cateva clocote.
La sfarsit, adaugam putin patrunjel verde tocat marunt.
Dupa ce s-au fiert pastele, le clatim cu apa rece ca sa nu se lipeasca si le lasam la scurs. Le amestecam cu sosul. Foarte gustos!





10 comentarii:

MIMI spunea...

mmm,si mie-mi plac mult!pup fata harnicuta!

Nicole spunea...

Astea sunt mai mult afumatura cu spaghete, nu? Delicioase!!

Danutza spunea...

Arata minunat si cred ca sunt delicioase! yummi!

Adina spunea...

vreau sa le incerc si eu,mare amatoare de afumatura!

Unknown spunea...

Mimi, te pup si eu cu drag scumpa mea si multumesc ca esti mereu pe faza la noile mele retete:D!

Nicole, cum vrei sa le spui :D dar sa stii ca sunt delicioase!

Danutza, te asigur ca ies delicioase si consistente!

Mitinita, poti sa le incerci cu incredere! Sunt foarte bune!

pansy spunea...

ce bunatate paste cu afumatura !

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Iulia si merci de vizite, comentarii, incurajari. Scuze ca sunt mai lenesa la raspunsuri, dar cateva evenimente ne-au cam bulversat viata. Arata minunat tot ce ai gatit, se vede sufletul si dragul de bucatarie peste tot. Iti doresc un sfarsit de saptamana super si pupicei multi de peste ocean!

Unknown spunea...

Pasty sa stii ca sunt delicioase! Daca vrei sa le incerci, ti le recomand cu drag!

Davella, cu mare placere! Sper ca totul e ok acolo la tine!
Multumesc! La fel si tie! Un weekend placut si multi, multi pupicei draga mea!

Claudia Mic spunea...

Iulia draga ma inspiri!Voi face si eu o mancarica cu afumatura.

Unknown spunea...

Ma bucur din suflet pentru asta Claudia! Iti transmit multi pupici!