joi, 6 ianuarie 2011

Tort Rafaello

Incep cu multumiri aduse Davellei pentru o asa minunatie de tort!Am folosit mici modificari printre care se numara si folosirea gelatinei. Este extraordinar de gustos! Noi l-am avut in noaptea dintre ani si a fost foarte apreciat. Il postez cu drag pentru voi toti si nu in ultimul rand pentru Luminita care am auzit ca face chef mare sambata :D.


Blat(diametrul de 26 cm):

8oua

6linguri zahar

6 linguri faina

100g fulgi de cocos

1 praf de copt.

Sirop:

1 cutie de Pina Colada fara alcool(330 ml)(eu nu am gasit si am folosit lichidul de la un sirop de ananas)

Crema:

750ml frisca lichida

4-5 linguri zahar pudra(dupa gust, cat de dulce doriti)

2 plicuri gelatina

2 cutii mari de bomboane Rafaello

250g zmeura (congelata am avut eu).

Pt ornat:

Bomboane Rafaello

Fulgi de cocos.



Se mixeaza bine albusurile cu zaharul, apoi se pun pe rand galbenusurile, nuca de cocos si faina amestecata cu praful de copt. Se omogenizeaza aluatul si se toarna in forma de tort unsa si tapetata cu faina. Blatul se coace cca 20 de minute. Puteti face testul cu scobitoarea intre timp:D. Dup ace este gata, se scoate din cuptor si se lasa la racit.

Pentru crema, punem gelatina in putina apa la inmuiat, apoi mixam bine frisca impreuna cu zaharul.Oprim intr-un castronas putina frisca pentru imbracarea tortului. Bomboanele Rafaello le sfaramam usor cu o furculita apoi le amestecam cu frisca. Topim gelatin pe baie de aburi si o amestecam usor cu crema rezultata.



Taiem blatul in trei si incepem montarea tortului. Blat, sirop, crema si un strat de zmeura. Lasam la frigider 3-4 ore, apoi il scoatem si il imbracam in frisca ramasa. Ornam cu fulgi de cocos si bomboane Rafaello.



6 comentarii:

Gabriela spunea...

Incercati-l numaidecat! E f f delicios...Multumim Iulia pentru reteta:*

Momo spunea...

ce delicat arata!

Miha spunea...

Foarte frumos! Si de buna seama ca si gustos!

Cristina's World spunea...

Chiar arata bine :)

Danutza spunea...

yummmi!!!

Unknown spunea...

Cu mare placere Gabi!

Foarte gustos!!! Ma bucur ca va place fetelor! Va pupic cu drag pe toate!