vineri, 30 ianuarie 2009

Ardei umpluti


Pentru ca suntem doar doi la masa,e nevoie sa gatesc putin asa ca astazi am preparat ardei umpluti...doar trei:) si pentru ca mai era ceva umplutura si aveam si niste dovlecei in frigider,am taiat unul in jumatate si am umplut o jumatate de dovlecel cu umplutura ramasa.


Am folosit :
3 ardei grasi
1 dovlecel
500gcarne tocata amestec vita+porc,
1 ceapa ,
100g orez,
1 lingura pasta de tomate,
sare, piper,putin delikat
patrunjel verde si 1 ou.



Toate ingredientele se amesteca bine si se condimenteaza.


Ardeii si dovlecelul i-am spalat si curatat,apoi i-am umplut .

Aici le-am facut cate un capacel din cartof.


I-am asezat in oala.
Am amestecat 1 lingura pasta de tomate cu 1l apa si condimente dupa gust( sare, piper) si am turnat deasupra ardeilor. Se mai completeaza cu apa daca este nevoie, cat sa-i acopere.
I-am bagat la cuptor, la 180C, timpul nu-l mai stiu exact...ii scoateti cand amestecul de carne este fiert. Daca nu stau frumosi in oala, puteti pune deasupra lor o farfurie si se rezolva:D.
Se servesc cu cate o lingura de smantana alaturi. Deeeeliciosiiii!!!


Niciun comentariu: