marți, 10 februarie 2009

Leapsa de la Dana2dor

- Imi cer scuze ca am pierdut atatea pe aici,dar nu am mai avut timp sa postez ceva zilele astea.

-Hehe...iarasi o surpriza foarte placuta si haioasa.
-Am primit de la doamna Dana o leapsa noua :) si acum trebuie sa amestec 7 lucruri adevarate despre mine cu 7 lucruri false,tot despre mine ... apoi ramane ca voi sa va dati seama ce este adevarat si ce nu.

1.Imi place sa calatoresc
2.imi place sa conduc masina
3.am copii F
4.sunt o fire vesela
5.iubesc copii foarte foarte mult
6.florile mele preferate sunt freziile
7.stiu sa cant la pian
8.imi place foarte mult carnea de miel
9.imi place sa savurez un pahar de suc facut din fructe proaspete
10.mai am un frate
11.alerg in fiecare dimineata
12.imi plac fructele de padure
13.ma uit la telenovele zilnic
14.stiu sa joc polo pe apa .



-Multumesc tare mult pentru acest joc vesel si la randul meu ofer aceasta Leapsa tuturor fetelor din lista mea care inca nu au primit-o .

10 comentarii:

Lavinia spunea...

Hai sa incerc eu prima......sper ca macar 3-4 lucruri adevarate despre tine sa ghicesc.
As zice ca sunt adevarate despre tine urmatoarele: 1,4,5,6,9,12 si probabil 10 (nu sunt sigura). Te pup!

Diana spunea...

Cred ca lucrurile false despre tine sunt :
1. Am copii
2. Stiu sa cant la pian
3. Imi place foarte mult carnea de miel.(nu vad nici o reteta pe blog cu carne de miel)
4. Alerg in fiecare dimineata.
5. Ma uit la telenovele zilnic.
6. Stiu sa jos polo pe apa.
7. Mai am un frate.

Sper ca le-am nimerit :) Sa vedem ce mai zic si alte fete!

Unknown spunea...

pot spune ca ai ghicit ;) Bravo:) Astea intr-adevar sunt lucrurile adevarate :*********

Unknown spunea...

Le-ai ghicit pe toate,mai putin unul : eu chiar mai am un frate :) In rest e bine ;) hehehe :*******

Lavinia spunea...

:) Mă gândeam eu că mai ai un frate! Te mai las să mai aştepţi puţin şi o să dau şi eu răspunsurile.....

Unknown spunea...

da.te-ai gandit bine:)
ok.astept,astept:)

Diana spunea...

Deci am cam dat-o in bara cu fratiorul..ufff :( Dar imi place ca asa ne cunoastem mai bine!

Unknown spunea...

eee...nu aveai de unde sa stii.
Ai dreptate...si mie imi place pentru ca asa ne cunoastem mai bine.pooop:*

Gabriela Cara spunea...

Am venit si eu la spartul targului. Eu as fi zis ca lucrurile adevarate despre tine ar fi: 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11.

Unknown spunea...

nu-i nimic:) bine k totusi ai venit :)
2 lucruri nu sunt corecte din varianta ta :2-nu imi place sa conduc masina deoarece in urma decesului unui bun prieten din copilarie intr-un accident auto,mi s-a intiparit in cap aceasta frica de condus...
...si 11-nu alerg in fiecare dimineata,in schimb frecventez sala de fitness seara dupa ce vine barbatu' acasa:)
Te pup dulce de tot si iti multumesc de vizita !