vineri, 13 februarie 2009

Turnul Babel

In urma cu cateva zile am observat aceasta reteta pe blogul Danei.Mi-a atras atentia prin aspectul sau apoi prin gustul pe care imi imaginam sa il aiba.Si intr-adevar nu m-am inselat.A fost minunat...o friptura super:) Va recomand aceasta reteta din inima!


Deci eu am folosit urmatoarele:
4 file de porc

400g ciuperci
300 g mozzarella
5 rosii
8 rosii cherry
sare,piper
patrunjel uscat
4 tepuse pentru frigarui.



-Carnea am prajit-o in putin ulei pentru ca nu detin inca un grill,dar cine are,il poate folosi.Apoi am taiat fiecare file in 2 bucati. Ciupercile se curata,li se taie coditele , se spala si se usuca cu un servetel de hartie.
-Tepusele se rup fiecare in 2 bucati si pe fiecare bucata se introduce : o ciuperca,o felie de rosie,o felie mozzarella,o bucata carne,o felie rosie,ciupercuta,mozzarella si o rosie cherry.

-Se asaza in tava,se presara cu putin ulei de masline,se sareaza,se pipereaza si se presara putin patrunjel uscat.




-Se lasa la cuptor cat doriti.Eu am lasat sa se topeasca mozzarella si rosiile sa se inmoaie putin,impreuna cu ciupercutele.Noi am servit alaturi de Garlic Potatoes.Foarte bun!
-Multumesc Dana pentru aceasta minunata reteta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi poti spune te rog ce este Garlic Potatoes??

Unknown spunea...

Garlic Potatoes sunt niste cartofi cu usturoi, reteta pe care o gasesti in sectiunea Garnituri.