miercuri, 11 februarie 2009

Pui marinat cu orez

500g piept de pui
1 ceapa uscata
4 fire de ceapa verde
1 ardei gras
5 linguri sos de soia
1 ardei iute
ghimbir macinat
ulei de masline
piper
zahar.


-Taiem ceapa solzisori si amestecam cu ulei de masline,sosul de soia,1 lingurita ghimbir,1/2 ardei gras cubulete,un varf de lingurita de zahar,piper si ardeiul iute taiat marunt.
-Amestecam bine si adaugam pieptul de pui taiat cubulete.Amestecam iarasi bine si bagam la frigider pentru cca 3 ore.
-Scoatem din frigider si punem intr-o tigaie teflonata sau in wok...cine are caci eu inca nu am unul :(
-Calim la foc iute cateva minute amestecand continuu.



-Eu am mai adaugat 1 lingura de sos de soia,cateva frunze de ceapa verde si cateva feliute de ardei gras.Si am amestecat bine.


-Potrivim de sare si piper.
-Eu am lasat sa se rumeneasca mai bine:)

-Aici este gata,alaturi de borcanasul de ardei iuti :)



-In timp ce am facut puiul,am amestecat 200g orez cu 3 linguri de mazare congelata ,vegeta si am pus in tava cu putin ulei.Am acoperit si am lasat la cuptor ca sa fiarba.
-Deci vreau sa va spun ca a fost minunat!Si acum cand revad pozele...offf...Trebuie neaparat sa-l incercati!



-Multumesc Edith pentru reteta!

Niciun comentariu: